مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 09:402023-10-19سياسي

حمایت از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در دستور کار دادستانی کل کشور


معاون حقوق عامه دادستان کل کشور با بیان اینکه نظام اصلاح و تربیت در خصوص کودکان و نوجوانان باید مورد بازخوانی قرار گیرد، گفت: حمایت از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در دستور کار دادستانی کل کشور قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، از سوی معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه و با همکاری دادستانی کل کشور و دادگستری کل استان مازندران، کارگاه نظام حمایت از اطفال و نوجوانان ویژه دادستان ها و روسای دادگاه های عمومی بخش استان های مازندران و گیلان با حضور معاون دادستان کل کشور، رییس کل دادگستری مازندران، قائم مقام معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه و رییس پژوهشگاه قوه قضاییه در شهرستان بابلسر برگزار شد.

عباس ترکی در این جلسه پرداختن به سرمایه های انسانی را از مولفه های حکومت مطلوب دانست و گفت: کودکان به عنوان مهمترین سرمایه های هر جامعه برای رسیدن به توسعه پایدار باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

وی با اشاره به نگرش دین مبین اسلام به حوزه کودک، افزود: وضعیت موجود امروز با وضعیت مطلوب در مواردی مانند آموزش و تربیت حقوق کودکان در فضای مجازی و آسیبهای اجتماعی فاصله دارد و برگزاری این کارگاه ها در هماهنگی و انسجام بیشتر برای اجرای قانون در حوزه کودکان بسیار مثمر ثمر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در دستور کار دادستانی کل کشور

حمایت از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در دستور کار دادستانی کل کشور