مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 16:202023-10-15سياسي

کمتر از 7 ساعت خوابیدن چگونه به قلب آسیب می رساند؟


نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که چگونه کمتر از 7 ساعت خوابیدن در شبانه روز می تواند به قلب شما آسیب برساند، چرا که به عنوان مثال حدود یک سوم آمریکایی ها به جای هفت تا هشت ساعت توصیه شده، - نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که چگونه کمتر از 7 ساعت خوابیدن در شبانه روز می تواند به قلب شما آسیب برساند، چرا که به عنوان مثال حدود یک سوم آمریکایی ها به جای هفت تا هشت ساعت توصیه شده، هر شب تنها پنج تا شش ساعت می خوابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، آیا شما از جمله کسانی هستید که هر روز زود از خواب بیدار می شوید و بچه های خود را برای مدرسه آماده می کنید و برای رسیدن به مترو و رسیدن به سر کار خود عجله می کنید و از آن طرف آیا شب ها تا دیروقت بیدار می مانید تا کارهایتان را تمام کنید؟ اختلالات خواب اگر پاسخ شما به سوالات بالا مثبت است، شما تنها نیستید.

تحقیقات می گوید حدود یک سوم آمریکایی ها نیز همینطور هستند و به جای هفت تا هشت ساعت توصیه شده، هر شب فقط پنج تا شش ساعت می خوابند.

اما چیزی که ممکن است ندانید این است که حتی یک کم خوابی خفیف و مزمن می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی را در آینده افزایش دهد.

بررسی های انجام شده بر روی هزاران نفر نشان داده است که افرادی که کمبود خواب خفیف اما مزمن و مداوم را گزارش می کنند، در آینده نسبت به افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمتر از 7 ساعت خوابیدن چگونه به قلب آسیب می رساند؟

کمتر از 7 ساعت خوابیدن چگونه به قلب آسیب می رساند؟