مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-10بين الملل

حضور بیش از 55 شرکت تخصصی در نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه در زنجان


مدیرعامل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان گفت: بیش از 70 نفر هیئت تجاری از کشورهای روسیه، ارمنستان، عراق، پاکستان، تاجیکستان و قرقیزستان در نمایشگاه صادرات به روسیه حضور دارند.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان گفت: بیش از 70 نفر هیئت تجاری از کشورهای روسیه، ارمنستان، عراق، پاکستان، تاجیکستان و قرقیزستان در نمایشگاه صادرات به روسیه حضور دارند.

سیدرضا قندیلی ظهر امروز (18 مهرماه) در آیین افتتاحیه نمایشگاه بین المللی صادرات ایران به روسیه، اظهار کرد: در این نمایشگاه بیش از 55 شرکت تخصصی در بیش از 100 گروه کالایی از استان های زنجان، تهران، خراسان رضویی، اصفهان و آذربایجان شرقی حضور یافته اند.

وی افزود: به صورت تفکیک شده در کالاهای صنایع غذایی 35 درصد، تجهیزات، ابزارآلات صنعتی، موادشیمیایی، ساختمان و پلیمر 20 درصد، نساجی و پوشاک بیش از 10 درصد و همچنین کشاورزی، صنایع وابسته و خدمات 17 درصد در فضایی به مساحت 2 هزار متر مربع حضور دارند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان خاطرنشان کرد: باتوجه به اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده در نخستین نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه، امیدواریم زمینه برای توسعه صادرات محصولات ایرانی به کشورهای روسیه و اورآسیا فراهم شود و تسهیل دسترسی واحدهای تولیدی داخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 55 شرکت تخصصی در نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه در زنجان

حضور بیش از 55 شرکت تخصصی در نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه در زنجان