مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 08:162023-10-17سياسي

ارائه 14 هزار خدمت حمایتی به نیازمندان از محل زکات سمنانی ها


رییس اداره زکات کمیته امداد استان سمنان گفت: 14 هزار و 38 خدمت درمانی، مسکن، اهدای جهیزیه و تحصیل از محل زکات جمع آوری شده در این استان ارائه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین خوری، رییس اداره زکات کمیته امداد استان سمنان اظهار کرد: هدف از پرداخت زکات، توجه و دستگیری نیازمندان است و مردم نوع دوست استان سمنان همواره در همه عرصه ها به ویژه پرداخت زکات خوش درخشیدند.

وی افزود: از محل زکات جمع آوری شده در نیمه نخست سال جاری، 14 هزار و 38 مورد خدمات حمایتی موردنیاز نیازمندان هزینه شده است.

رییس اداره زکات کمیته امداد استان سمنان ادامه داد: در 6 ماه نخست سال جاری از محل پرداخت زکات، 31 واحد مسکونی برای نیازمندان استان سمنان مرمت و بازسازی شده است.

خوری تصریح کرد: 597 مورد کمک هزینه درمانی به نیازمندان و 10 مورد جهیزیه به نوعروسان استان سمنان ارائه شده است.

  وی با بیان اینکه توجه به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند در حال تحصیل نیز دیگر محل هزینه کرد زکات در استان سمنان است، افزود: 550 خدمات حمایتی در سایر سرفصل ها به نیازمندان ارائه شده است.

رییس اداره زکات کمیته امداد استان سمنان از ارائه 12 هزار و 850 مورد کمک معیشتی از محل زکات به نیازمندان استان سمنان خبر داد و خاطرنشان کرد: در 6 ماه نخست امسال، مبلغ 28 میلیارد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 14 هزار خدمت حمایتی به نیازمندان از محل زکات سمنانی ها

ارائه 14 هزار خدمت حمایتی به نیازمندان از محل زکات سمنانی ها