مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-15فرهنگي

برای اجرای آوازها و رقص های محلی مذاکره کنید


چهره ماندگار میراث فرهنگی با اشاره به نقش جشنواره ها در زنده نگه داشتن و ترویج سنت ها، گفت: در مصوبه یونسکو، آواز و رقص محلی و بومی یکی از مهم ترین شاخص های میراث ناملموس است.

- چهره ماندگار میراث فرهنگی با اشاره به نقش جشنواره ها در زنده نگه داشتن و ترویج سنت ها، گفت: در مصوبه یونسکو، آواز و رقص محلی و بومی یکی از مهم ترین شاخص های میراث ناملموس است.

باید با مقامات مذاکره کرد بعضی از رقص های محلی و بعضی از آوازهای محلی و لالایی های مادران مناسب اجرا و جشنواره است و یا می توان برای ساختن بعضی از سازها و نواختن بعضی سازها مجوز گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرحمن وهاب زاده، چهره ماندگار میراث فرهنگی درباره اهمیت جشنواره های فرهنگی و رسانه ای بیان کرد: جشنواره ها مراسمی زنده هستند، در یادها می مانند و به خاطره تبدیل می شوند.

جشنواره ها تاثیرگذارترین عامل برای تبلیغات یک ایده و منظور هستند، منتها در این عصر (قرن 21، دوران دیجیتال و هوش مصنوعی) و تغییر روش زندگی و دغدغه های مردم به ویژه نوجوانان و جوانان برپا کردن مراسم هایی به نام جشنواره می تواند به ترویج یک فکر یا زنده کردن سنت های از بین رفته یا در حال از بین رفتن کمک کند.

او اضافه کرد: به نظر من جمع کردن عده ای برای آموزش، یادآوری یا تبلیغ هدفی خاص (میراث معنوی) مستلزم تامل، تفکر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اجرای آوازها و رقص های محلی مذاکره کنید

برای اجرای آوازها و رقص های محلی مذاکره کنید