مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 10:362023-10-21اقتصادي

افزایش توقیف لودر و بولدوزر قاچاق در هرمزگان و یک نکته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، طی ماههای اخیر شاهد افزایش چشمگیر اعلام توقیف لودر و بولدوزر قاچاق در سواحل هرمزگان و یا از محموله تریلرهای عبوری به مرکز کشور هستیم که نشان دهنده رشد و افزایش تمایل قاچاقچیان به قاچاق ماشین آلات سنگین راهداری است.

با نگاهی به کشفیات دیگر استان های مرکزی کشور نیز می توان دریافت که گاه برخی از این تجهیزات سنگین قاچاق برای ایجاد تغییرات در شماره شاسی و پلاک سازی تا مرکز کشور نیز حمل شده اند و متخلفان در صدد بوده اند تا ایجاد تغییراتی در اطلاعات این لودرها و بولدوزرها، اسناد خودروهای مستعمل و قدیمی قانونی را به جای آنها جا بزنند.

قاچاق ماشین آلات سنگین با لندینگرافت در همین زمینه سرهنگ مناجاتی از افسران ارشد دریابانی هرمزگان به رسانه ها گفت: قاچاق تجهیزات سنگین مثل لودر و بلدوزر فقط توسط لندینگرافت ها میسر است و قایق های کوچک توان حمل تجهیزات سنگین را ندارند و معمولا برخی از لندینگرافت ها شبانه محموله خود را به سواحل بکر و خور های خلوت استان آورده و  بدون جلب توجه این تجهیزات سنگین را تخلیه می کنند.

قاچاق خودروهای سبک با قایق میسر است اما قاچاق لودر حتما به لندیگرافت نیاز دارد   وی می گوید: پیاده کردن یک دستگاه لودر آن هم از یک لندینگرافت در ساعات شب، معمولا نیاز به شناخت کامل آن ساح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش توقیف لودر و بولدوزر قاچاق در هرمزگان و یک نکته

افزایش توقیف لودر و بولدوزر قاچاق در هرمزگان و یک نکته