مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 16:252023-10-03بين الملل

تعیین ضرب الاجل برای بازگشت خلبانان رژیم صهیونیستی به ارتش


رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که فرمانده نیروی هوایی ارتش این رژیم ضرب الاجلی را تعیین و اعلام کرد، خلبانانی که تا این تاریخ به ارتش بازنگردند با خطر اخراج مواجه خواهند شد.

- رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که فرمانده نیروی هوایی ارتش این رژیم ضرب الاجلی را تعیین و اعلام کرد، خلبانانی که تا این تاریخ به ارتش بازنگردند با خطر اخراج مواجه خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت شبکه خبری المیادین به نقل از شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تومار بار، فرمانده نیروی هوایی ارتش این رژیم ضرب الاجلی را برای بررسی صلاحیت خلبان ها و تعیین اینکه کدام یک از آنها در نیروهای ذخیره قرار بگیرند، تعیین کرد.

طبق گزارش این شبکه عبری زبان، تومار بار در تاریخ تعیین شده همراه با تمامی فرماندهان اسکادران ها جلسه ای خواهد داشت و از آنها درخواست خواهد کرد گزارشی از صلاحیت خلبان ها و شرایط نیروی انسانی ارتش ارائه کنند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه این گزارش تاکید کرد، خلبانی که پس از آن به کار پرواز برنگردد، در خطر اخراج قرار خواهد گرفت.

طبق گزارش شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی، به دلیل رزمایش بزرگی که انتظار می رود اواخر اکتبر جاری با حضور نیروهای هوایی خارجی به فرماندهی نیروی هوایی آمریکا در اراضی اشغالی برگزار شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین ضرب الاجل برای بازگشت خلبانان رژیم صهیونیستی به ارتش

تعیین ضرب الاجل برای بازگشت خلبانان رژیم صهیونیستی به ارتش