مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 16:212023-10-20بين الملل

آوار خشم گرگانی ها بر سر صهیونیسم


این جا  شهر دارالمومنین است، این جا پایتخت اقوام است، این جا که از هر قوم و آیینی و از هر سن و سالی از  پیر وجوان، زن و مرد، کودک و خردسال، برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن متجاوزان صهیونیست به خیابان آمده اند تا خشم خود از جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی را فریاد بزنند.

از دور هم می شود صف های به هم فشرده مردم را دید؛ مردمی که حتی قبل از موعد مقرر، جلو دانشگاه گلستان جمع شده اند، تا همدردی خود را با مردم مظلوم غزه و آمادگی خود را برای هرگونه حمایت، اعلام کنند.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه گرگان که از همان دقایق ابتدایی حمله صهیونیست به بیمارستان غزه، در اعتراض و محکوم کردن این جنایت در خیایان حضور یافته و با شعارهایی مانند حمایت از فلسطین حمایت از امام است ، آزادی فلسطین آزادی اسلام است و اسراییل کودک کش و جلاد است بار دیگر خشم و انزجار خود را از اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی فریاد می زنند.

کودکان هم گویا درد و رنج کودکان معصوم غزه را خیلی خوب دریافته اند  که دست در دست والدینشان و همراه داشتن پرچم ایران و فلسطین،  پلاکاردها و عکس های مقام معظم رهبری و شهید حاج قاسم سلیمانی در این تجمع شرکت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آوار خشم گرگانی ها بر سر صهیونیسم

آوار خشم گرگانی ها بر سر صهیونیسم