مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 16:202023-10-22بين الملل

تظاهرات گسترده در شهرهای بزرگ آمریکا در حمایت از فلسطین+فیلم


خیابان های شهرهای بزرگ آمریکا مثل لس آنجلس و نیویورک، روز شنبه شاهد تظاهرات گسترده در محکومیت حمایت واشنگتن از تل آویو و درخواست برای پایان اشغالگری و تجاوزات اسراییل علیه مردم فلسطین بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هزاران نفر روز شنبه (دیروز) در شهرهای بزرگ چند ایالت آمریکا تظاهرات کردند و خواستار پایان اشغالگری و تجاوزات اسراییل علیه مردم فلسطین شدند و حمایت آمریکا از اشغالگری صهیونیست ها را محکوم کردند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمیادین ، هزاران نفر در تجمعات در واشنگتن، نیویورک، شیکاگو، هیوستون، فیلادلفیا و سن دیگو شرکت کردند.

طبق این گزارش، نهادهای فلسطینی خواستار مشارکت گسترده در این راهپیمایی ها برای رساندن صدای فلسطینی ها به تصمیم گیرندگان در دولت آمریکا شدند.

در تظاهرات پرجمعیت لس آنجلس، شرکت کنندگان خواستار پایان فوری نسل کشی و محاصره غزه شدند.

شرکت کنندگان در تجمعات این شهر از اعضای کنگره آمریکا خواستند با جلوگیری از وخامت شرایط زندگی در نوار غزه و توقف جنایاتی که به بهانه دفاع از خود توسط رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین انجام می شود، به وظایف خود عمل کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه انگلیسی گاردین پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر، تلاش های زیادی برای سرکوب دیدگاه های طرفدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات گسترده در شهرهای بزرگ آمریکا در حمایت از فلسطین+فیلم

تظاهرات گسترده در شهرهای بزرگ آمریکا در حمایت از فلسطین+فیلم