مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 15:402023-10-08اجتماعي

زنگ همبستگی و مقاومت در مدارس استان کرمان نواخته شد


آیین استانی «زنگ همبستگی و مقاومت» در حمایت از عملیات طوفان الاقصی و مقاومت اسلامی فلسطین امروز 16 مهرماه، با حضور مدیرکل، رؤسای آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان، - ایسنا/کرمان آیین استانی زنگ همبستگی و مقاومت در حمایت از عملیات طوفان الاقصی و مقاومت اسلامی فلسطین امروز 16 مهرماه، با حضور مدیرکل، رؤسای آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان، معلمان و دانش آموزان در هنرستان "مدرس" شهر کرمان نواخته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم با تبریک عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی گفت: این پیروزی غرورآفرین نویدبخش نابودی رژیم صهیونسیتی خواهد بود و هشداری جدی برای دشمنان اسلام در جهان است.

رضا رضایی با بیان اینکه هر کجا که بایستیم و مقاومت داشته باشیم، پیروز می شویم، به نحوه تشکیل حکومت جعلی اسراییل اشاره کرد و گفت: مردم فلسطین در 70 سال گذشته در برابر این اشغالگری مقابله کردند و مقاومتی به نام انتفاضه سنگ شکل گرفت.

پس از آن نیز محور مقاومت با تلاش های شهید حاج قاسم سلیمانی شکل گرفت و امروز اعلام می کنیم که تا پای جان از محور مقاومت و مردم فلسطین حمایت می کنیم.

وی افزود: ما امروز در شهر کرمان در استان سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی زنگ مقاومت و همبستگی را می زنیم تا پشتیبانی خود را از آرمان مردم فل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ همبستگی و مقاومت در مدارس استان کرمان نواخته شد

زنگ همبستگی و مقاومت در مدارس استان کرمان نواخته شد