مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 08:352023-10-12دانش

مراسم بزرگداشت حافظ در دانشگاه آزاد یزد برگزار شد


مراسم بزرگداشت حافظ شیرازی، به همت حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی یزد و با حضور دانشجویان و دوستداران این شاعر ملی برگزار شد.

- ایسنا/یزد مراسم بزرگداشت حافظ شیرازی، به همت حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی یزد و با حضور دانشجویان و دوستداران این شاعر ملی برگزار شد.

مراسم بزرگداشت حافظ شیرازی عصر دیروز نوزدهم مهرماه در سالن آمفی تئاتر دانشکده سلطانی واقع در دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد.

در این برنامه ابوالفضل صادقیان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی یزد، محمود صادق زاده مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی یزد و محمد کاظم کهدویی استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه یزد به سخنرانی در خصوص حافظ، اهمیت پرداختن به شعر و شاعری و شناخت حافظ از طریق غزلیات وی پرداختند.

در ادامه شهاب رضوی استاد زبان و ادبیات فارسی با تفعل به حافظ اشعاری از این شاعر پرآوازه را خواند و پس از آن مراسم شعر خوانی اشعار حافظ، توسط کودکان و نوجوانان اجرا شد.

مریم نیری مدیر پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی یزد در حاشیه این مراسم و در گفت وگو با ایسنا در خصوص هدف برگزاری این مراسم گفت: این مراسم به منظور تقویت فرهنگ و هنر اصیل ایرانی، اشاعه و انتقال آن به نسل جوان، به ویژه دانشجویان و همچنین جاودانه نگاه داشتن یاد این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت حافظ در دانشگاه آزاد یزد برگزار شد

مراسم بزرگداشت حافظ در دانشگاه آزاد یزد برگزار شد