مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-07پزشكي

اردوی جهادی 20 پزشک دانشگاه شاهد در بندرعباس +عکس


جمعی از پزشکان دانشگاه علوم پزشکی شاهد در تخصص های متنوع با حضور در منطقه شمیل استان هرمزگان به ارائه خدمات جهادی پزشکی پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، شامگاه 5شنبه جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهد با همراهی دکتر غلامعباس مومنی مدیردرمان تأمین اجتماعی هرمزگان، دکتر حامد فلاح معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و نیز مهری مشاور پزشکی و درمانی استاندار هرمزگان با حضور در منطقه شمیل، اردوی جهادی دو روزه ای را برگزار کردند.

  این گروه جهادی 20 نفره شامل انواعی از تخصص های پزشکی متنوع از جمله شنوایی سنجی، پزشک عمومی، پزشک گوش و حلق و بینی، جراحی عمومی، چشم پزشکی و زنان و زایمان بود که بیش از 800 خدمت درمانی را در این منطقه به هموراه داروی رایگان ارائه کردند.

همچنین اعضای این گروه جهادی برخی موارد نیازمند به درمان های تکمیلی را نیز شناسایی و مقرر شد تا با همکاری بیمارستان خلیج فارس بندرعباس، نسبت به درمان آنها اقدام شود.

  بیش از 100 نفر از بیماران نیز مورد معاینه دقیق چشم پزشکی قرار گرفتند و عینک مورد نیاز آنان نیز در مواردی در محل تأمین و شماری دیگر نیز بزودی صاحب عینک می شوند.

مومنی مدیر درمان تأمین اجتماعی هرمزگان نیز در این اردوی جهانی با اشاره به نقش و اهمیت خدمات پزشکی جهادی به مردم ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی جهادی 20 پزشک دانشگاه شاهد در بندرعباس +عکس

اردوی جهادی 20 پزشک دانشگاه شاهد در بندرعباس +عکس