مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 20:552023-10-14سياسي

ماجرای قاب عکس دفتر رهبر انقلاب چیست؟ + عکس


تصویری از دیدار امروز (شنبه) رهبر انقلاب با رهبر جنبش اسلامی نیجریه منتشر شد که نشان می داد، قاب عکسی از آیت الله «لاری» در دفتر ایشان نصب شده است.

- فارس پلاس؛ روایت روز - تصویری از دیدار امروز آیت الله   سید علی خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی با شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه منتشر شد که نشان می داد، قاب عکسی از آیت الله سید عبدالحسین لاری در دفتر رهبر انقلاب نصب شده است.

  تصویر آیت الله سید عبدالحسین لاری داخل قاب عکس دفتر رهبر انقلاب   مرحوم آیت الله العظمی لاری در کلام رهبر انقلاب  اعلام جهاد علیه اشغالگری انگلیس:  مردم نمی دانند که وقتی انگلیسی ها در بوشهر نیرو پیاده کردند، مرحوم آیهالله العظمی سیّد عبدالحسین لاری اعلام جهاد داد و مردم را مسلح کرد و خودش نیز مسلح شد و پیشاپیش مردم حرکت کرد.

  (بیانات رهبر انقلاب در دیدار جمعی از روحانیون 1370/12/14) نام لار در تاریخ اخیر ایران از نام مرحوم آیهاللَّه العظمی سید عبدالحسین لاری قابل جداکردن نیست.

هر جا یادی از لار و نگاهی به تاریخ صد ساله، صد و بیست ساله ی اخیر کشور بشود، نام این مرد بزرگ در این تاریخچه، برجسته و درخشنده است.

 منطقه ی لارستان در صد و اندی سال پیش به همت این مرد بزرگ و کمک مردم این منطقه - مردم شهرها و عشایر - یک حرکت اسلامی بسیار پرماجرایی را در تاریخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای قاب عکس دفتر رهبر انقلاب چیست؟ + عکس

ماجرای قاب عکس دفتر رهبر انقلاب چیست؟ + عکس