مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-16ورزشي

بدنبال برگزاری مجمع فوق العاده برای برکناری روسای هیات های ورزشی ضعیف هستیم


معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تلاش برای برگزاری مجمع فوق العاده سه تا چهار هیات ورزشی ضعیف در استان به منظور برکناری روسای آنها خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تلاش برای برگزاری مجمع فوق العاده سه تا چهار هیات ورزشی ضعیف در استان به منظور برکناری روسای آنها خبر داد.

فرهمند سال افزون، امروز(24 مهر) در نشست خبری هفته تربیت بدنی، با اشاره به عملکرد ضعیف برخی هیات های ورزشی در کرمانشاه، اظهارکرد: باتوجه به اینکه عملکرد هیات های ورزشی را بصورت جدی مورد رصد قرار می دهیم، برخی هیات های ضعیف را شناسایی کرده و به آنها تذکر داده ایم.

وی ادامه داد: متاسفانه تعدادی از این هیات ها، علیرغم تذکراتی که به آنها داده ایم، کماکان نتوانسته اند عملکرد قابل قبولی داشته باشند، لذا مکاتباتی را با فدراسیون های آنها داشته ایم.

معاون ورزش و جوانان استان تصریح کرد: از آنجایی که اداره کل ورزش و جوانان استان نمی تواند بصورت مستقیم برای برکنار روسای هیات های ورزشی ضعیف اقدام کند، لذا از طریق روسای فدراسیون ها و اعضای مجمع برای برگزاری مجمع فوق العاده رایزنی هایی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدنبال برگزاری مجمع فوق العاده برای برکناری روسای هیات های ورزشی ضعیف هستیم

بدنبال برگزاری مجمع فوق العاده برای برکناری روسای هیات های ورزشی ضعیف هستیم