مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 14:052023-09-28سياسي

وحدت بین مسلمین پیوندی ناگسستنی است


امام جمعه اسالم وحدت و انسجام بین مسلمین را پیوندی ناگسستنی در بین جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: بی شک این پیوند مستحکم و الهی خاری در چشم دشمنان اسلام خواهد بود و دشمن را از رسیدن به اهداف شیطانی خود باز خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا شامگاه گذشته پنجم مهرماه، همزمان با فرا رسیدن 12 ربیع الاول و آغاز هفته وحدت، جشن بزرگ هفته وحدت و مراسم مولودی خوانی با حضور سرپرست فرمانداری تالش، اعضای شورای تأمین، مسئولین و اقشار مختلف مردم در میدان امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم نورانی و سراسر عشق و ارادت به نبی مکرم اسلام، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)، گروه های مولودی خوان به اجرای برنامه و موسیقی های تالشی در مدح پیامبر عظیم الشأن پرداختند.

حجت الاسلام حسن اسکافی، امام جمعه بخش اسالم در این مراسم ضمن تاکید بر اهمیت ویژه وحدت در آیات قرآن کریم و روایات ائمه اطهار(ع) اظهار کرد: وحدت و انسجام در بین اهل سنت و تشیع شهرستان تالش در سرتاسر کشور بی نظیر است.

امام جمعه اسالم با اشاره به نام گذاری هفته وحدت از سوی حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد: مقام و جایگاه وحدت آنقدر ارزشمند است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) به سبب تحکیم اتحاد و انسجام بین اهل سنت و تشیع از 12 ربیع الاول تا 17 ربیع الاول را هفته وحدت نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت بین مسلمین پیوندی ناگسستنی است

وحدت بین مسلمین پیوندی ناگسستنی است