مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 19:452023-10-22سياسي

رییسی: امیدی به نقش آفرینی شورای امنیت سازمان ملل در حفظ صلح جهانی نیست


رییس جمهور با زیر سؤال بردن جایگاه و کارکرد شورای امنیت سازمان ملل در برقراری و حفظ امنیت و صلح در جهان، گفت: دیگر امیدی به نقش آفرینی این شورا در حفظ صلح جهانی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور بعد از ظهر امروز یکشنبه در دیدار خانم نالدی پاندوز وزیر روابط خارجی و همکاری های بین المللی آفریقای جنوبی با تقدیر از تلاش ها و پیگیری های آفریقای جنوبی در زمینه عضویت جمهوری اسلامی ایران در گروه بریکس، احساس مسئولیت دولت و ملت آفریقای جنوبی در حمایت از مردم فلسطین و ابراز تنفر و انزجار از مظالم رژیم صهیونیستی را نیز ارزشمند و شایسته قدردانی دانست.

رییس جمهور با اشاره به جنایات صهیونیست ها علیه مردم، به ویژه زنان و کودکان فلسطینی، موضع آفریقای جنوبی در ممانعت از عضویت ناظر رژیم صهیونیستی در اتحادیه آفریقا را نیز مسئولانه توصیف کرد.

رییسی با زیر سؤال بردن جایگاه و کارکرد شورای امنیت سازمان ملل در برقراری و حفظ امنیت و صلح در جهان، تصریح کرد: وقتی آمریکا هم با ارسال تجهیزات و تسلیحات به رژیم صهیونیستی در جنایات او علیه مردم بی دفاع غزه شریک می شود و هم از صدور قطعنامه محکومیت این جنایات در شورای امنیت سازمان ملل جلوگیری می کند، دیگر امیدی به نقش آفرینی این شورا در حفظ صلح جهانی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: امیدی به نقش آفرینی شورای امنیت سازمان ملل در حفظ صلح جهانی نیست

رییسی: امیدی به نقش آفرینی شورای امنیت سازمان ملل در حفظ صلح جهانی نیست