مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 11:452023-09-24اجتماعي

کمبود فضای آموزشی در گرگان/ برخی مدارس دو شیفته هستند


فرماندار گرگان با بیان اینکه در سال جاری چهار مدرسه به فضای آموزشی شهرستان اضافه شد، گفت: فضاهای آموزشی در گرگان نسبت به دیگر شهرستان های استان کم تر است.

- ایسنا/گلستان فرماندار گرگان با بیان اینکه در سال جاری چهار مدرسه به فضای آموزشی شهرستان اضافه شد، گفت: فضاهای آموزشی در گرگان نسبت به دیگر شهرستان های استان کم تر است.

اسماعیل نادری پیش از ظهر امروز یک شنبه دوم مهرماه 1402 در جمع خبرنگاران ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: تعلیم و تربیت دو اصل مهم در زندگی بشر هستند که با گذشت زمان، شکل جدید به خود گرفته است.

وی با بیان اینکه هم اکنون در دوران پساکرونا قرار داریم و دانش آموزان همانند دوران پیش از شیوع بیماری کرونا به شکل حضوری و بدون محدودیت در کلاس های درس حاضر می شوند، ادامه داد: از هفته های گذشته، تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید در شهرستان گرگان اندیشیده شد تا دانش آموزان و خانواده ها با کمترین دغدغه به مدرسه بروند.

فرماندار گرگان با تأکید بر اینکه تصمیمات جدید در شورای ترافیک شهرستان اتخاذ شد تا بار ترافیکی کوچه ها، خیابان ها و معابر عمومی شهر کاهش یابد، افزود: با یک طرفه کردن برخی خیابان های اصلی و فرعی شرایط حضور دانش آموزان در مدارس و تردد سرویس های مدارس را در شهر گرگان تسهیل کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود فضای آموزشی در گرگان/ برخی مدارس دو شیفته هستند

کمبود فضای آموزشی در گرگان/ برخی مدارس دو شیفته هستند