مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 10:202023-10-15اقتصادي

راهکار های مرکز پژوهش های مجلس برای ساماندهی بازار مسکن


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بابک نگاهداری در کنفرانس ملی راهبردهای اقتصاد مسکن، انبوه سازی و معماری پایدار که در سالن همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، - رییس مرکز پژوهش های مجلس گفت: در تحلیل نظام مسائل در گرانی مسکن، اگرچه تکانه های اقتصادی، سوداگری و سفته بازی اهمیت دارند، اما کاهش مستمر تولید مسکن در دهه 90 دلیل تشدید قیمت است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بابک نگاهداری در کنفرانس ملی راهبردهای اقتصاد مسکن، انبوه سازی و معماری پایدار که در سالن همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، ضمن عرض تسلیت شهادت مسلمانان در غزه و تبریک وقوع طوفان الاقصی در سرزمین های اشغالی، گفت: غزه اکنون کربلا و عاشورای ماست و صدها علی اصغر این روزها در سرزمین فلسطین در خون خود می غلتند و هزاران خیمه به آتش کشیده می شود و این مهمترین ایام است که پلیدی و پستی استکبار جهانی و صهیونیست ها را به چشم ببینیم.

وی با بیان اینکه وظیفه صحیح مدیران انقلابی باید معطوف به حل مسئله شود، از عملکرد مدیران شعار محور و نمایشی کار انتقاد و از مدیرانی که به دنبال حل مساله هستند تقدیر کرد.

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: نیاز است در حوزه مسکن تمام همت مدیران حوزه مسکن معطوف به حل این مساله شود که البته با سختی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار های مرکز پژوهش های مجلس برای ساماندهی بازار مسکن

راهکار های مرکز پژوهش های مجلس برای ساماندهی بازار مسکن