مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 17:352023-10-08اقتصادي

نصب موفقیت آمیز بخش دوم بزرگترین برج فرآیندی کشور


بخش دوم بزرگترین برج فرآیندی کشور با موفقیت در منطقه عسلویه نصب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، برج فرآیندی پتروشیمی یک شرکت دانش بنیان که برای اولین بار در ایران با جدیدترین تکنولوژی و به صورت ساخت صفر تا صد بر اساس استانداردهای بین المللی توسط دستان پرتوان صنعتگران  اراکی ساخته شده است،  با موفقیت در منطقه عسلویه در سایت شرکت مهرپتروکیمیا نصب گردید.

این برج که به عنوان بزرگترین برج فرآیندی پتروشیمی کشور است، توسط متخصصان صنعت اراک با مواد و ابزار صد درصد ایرانی و بالاترین کیفیت در حال ساخت می باشد و دارای ارتفاعی بیش از 132متر و قطری بیش از 9/5 متر و وزنی بیش از 1800 تن است و تحت عنوان برج Splitter19c003 بوده که در فرایند هیدروژن زدایی از گاز پروپان و تولید پروپیلن بکار گرفته خواهد شد.

   با توجه به ابعاد عظیم الجثه این برج، جهت کاهش هزینه های حمل و حذف حداقل دو سال زمان حمل جاده ای، عملیات ساخت برج در محل خود پروژه انجام می شود و بخش اول این برج با وزن 600 تن پس از تکمیل عملیات ساخت در مهرماه سال جاری با موفقیت در محل پروژه نصب گردیده بود.

وزن این بخش 450 تن و طول 30 می باشد، اجرای این برج فرآیندی با اعتماد به تولید ملی به یک شرکت داخلی واگذار گردیده و با اجرای موفقیت آمیز این پروژه علاوه بر پاسخ به این اعتماد از خروج میلیون ها دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب موفقیت آمیز بخش دوم بزرگترین برج فرآیندی کشور

نصب موفقیت آمیز بخش دوم بزرگترین برج فرآیندی کشور