مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 17:502023-10-16سياسي

طوفان الاقصی پاسخی به جنایات 75 ساله صهیونیست ها بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو,، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در نشست فوق العاده رؤسای مجالس اسلامی که به صورت وبینار و پیرامون تحولات اخیر فلسطین برگزار شد، - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در حقیقت رژیم صهیونیستی نمی تواند با مظلوم نمایی چهره ضد بشری خود را در حمله به باریکه غزه توجیه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو,، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در نشست فوق العاده رؤسای مجالس اسلامی که به صورت وبینار و پیرامون تحولات اخیر فلسطین برگزار شد، گفت: جنگ های گوناگون رژیم صهیونیستی علیه مردم لبنان، سوریه، مصر و اردن، اشغال بخشی از سرزمین های همسایه، محاصره مردم فلسطین در غزه، شهرک سازی غیرقانونی در کرانه باختری، هتک حرمت مسجد الاقصی، هتک حرمت مقدسات مسیحیان، سیاست تبعیض نژادی و به شهادت رساندن خبرنگاران تنها بخشی از جنایات رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: در عملیات اخیر مقاومت فلسطینی رژیمی که ارتش خود را شکست ناپذیر می خواند نتوانست در مقابل موشک ها و عملیات طوفان الاقصی مقاومت کند.

در کنار این شکست در حوزه نظامی و اطلاعاتی ضربات عمیقی بر ساختار امنیتی این رژیم وارد شد و بعید است بتواند آن را ترمیم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی پاسخی به جنایات 75 ساله صهیونیست ها بود

طوفان الاقصی پاسخی به جنایات 75 ساله صهیونیست ها بود