مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-21اقتصادي

کشف و ضبط 40 هزار یورو ارز قاچاق در آذربایجان غربی


مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت رسیدگی به پرونده قاچاق 40 هزار یورو ارز به ارزش 17 میلیارد ریال در استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت رسیدگی به پرونده قاچاق 40 هزار یورو ارز به ارزش 17 میلیارد ریال در استان خبر داد.

حسین نجف زاده گفت: در پی کشف 40 هزار یورو ارز قاچاق به ارزش 17 میلیارد و 400 میلیون ریال پرونده ای در شعبه ششم ویژه مبارزه با قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت 17 میلیارد و 402 میلیون ریال جریمه نقدی، محکوم کرد.

نجف زاده گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید کلانتری شهرستان ارومیه ارزهای کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه خودرو کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی، وی ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 40 هزار یورو ارز قاچاق در آذربایجان غربی

کشف و ضبط 40 هزار یورو ارز قاچاق در آذربایجان غربی