مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 12:152023-09-25سياسي

درآمدزایی بهتر از کپوبافی ثبت جهانی شده دزفول چگونه میسر است؟


معاون صنایع دستی مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان با اشاره به امکان درآمدزایی بهتر از کپوبافی دزفول گفت: قدم اول در این خصوص تشکیل دبیرخانه در شهر جهانی دزفول و ارتباط مداوم با دفتر مرکزی در غرب آسیا و ستاد مرکزی است.

- ایسنا/خوزستان معاون صنایع دستی مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان با اشاره به امکان درآمدزایی بهتر از کپوبافی دزفول گفت: قدم اول در این خصوص تشکیل دبیرخانه در شهر جهانی دزفول و ارتباط مداوم با دفتر مرکزی در غرب آسیا و ستاد مرکزی است.

شکرالله قاسمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تشکیل دبیرخانه و ارتباط مستمر بین دبیرخانه های ملی/جهانی در راستای انتقال تجربیات می توان به گسترش تبلیغات صنایع دستی شهرستان دزفول در سطح ملی و بین المللی کمک کرد.

وی با اشاره به این که می توان با شناسایی و معرفی آثار هنرمندان صنایع دستی در منطقه به ارتقای سطح فروش و صادرات منطقه کمک کرد، ادامه داد: تقویت ارتباط بین شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی ایران با سایر کشورها و همچنین با الگوسازی برای تولیدات منطقه می توان به افزایش تولید و ایجاد بازار فروش مناسب و فروش بیشتر محصولشات صنایع دستی منطقه به درآمدزایی بیشتر و بهتر دست یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمدزایی بهتر از کپوبافی ثبت جهانی شده دزفول چگونه میسر است؟

درآمدزایی بهتر از کپوبافی ثبت جهانی شده دزفول چگونه میسر است؟