مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-11حوادث

تقدیر از نمونه های ترافیکی در هفتمین روز از هفته انتظامی


در هفتمین روز از هفته انتظامی، مراسم تجلیل از نمونه های ترافیکی در مقر پلیس راهور پایتخت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز نوزدهم مهرماه مصادف با آخرین روز از هفته انتظامی، مراسم تجلیل از نمونه های ترافیکی در ستاد پلیس راهور تهران بزرگ برگزار شد .

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رییس پلیس راهور تهران بزرگ از اقدام ویژه پلیس در معرفی و تقدیر از رانندگان ارگان های مختلف فعال در پایتخت خبر داد و گفت: هرساله با رصد میدانی رانندگان نمونه شهر سعی بر این داریم که در کنار اقدامات ایجابی و اعمال قانون رانندگان قانونمند را تشویق کرده و به رعایت رفتار مناسب ترافیکی در شهر تهران ترغیب کنیم.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: اگر چه طرح ها و اقدامات پلیس راهور تهران بزرگ در جهت ایجاد نظم ترافیکی و کاهش تخلفات و تصادفات جزء مأموریت های ذاتی و تعریف شده این پلیس است اما رفتار مناسب ترافیکی و قانونمندی شهروندان در رانندگی مکمل اقدامات پلیس است و طرح تشویق رانندگان نمونه به شیوه های مختلف در طول سال در برنامه های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ قرار دارد.

گفتنی است ارگان هایی مانند اورژانس، آتشنشانی، اتوبوس رانی، تاکسیرانی، سرویس مدارس تهران، کانون جهانگردی، اتحادیه حمل و نقل کالای درون شهری، انجمن بت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از نمونه های ترافیکی در هفتمین روز از هفته انتظامی

تقدیر از نمونه های ترافیکی در هفتمین روز از هفته انتظامی