مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 11:502023-10-20سياسي

بمباران رژیم صهیونستی نمی تواند به زیرساخت های دفاعی حماس آسیب برساند


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه بمباران رژیم صهیونستی نمی تواند به زیرساخت های دفاعی حماس آسیب برساند، اظهار داشت: طوفان الاقصی دیوار بازدارندگی و امنیتی ارتش غاصب قدس را فروریخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سومین یادواره شهدای گردان ادوات و ضد زره لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) شامگاه پنجشنبه 27 مهر با حضور سردار دکتر غلامرضا جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار موحد، فرمانده سپاه استان قم در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم برگزار شد.

جلالی در این یادواره که با حضور پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و همرزمان شهدا از استان های مرکزی، سمنان، قزوین و زنجان برگزار شد اظهار داشت: برگزاری یادواره ها و گرامیداشت یاد شهدا، مصداق بارز جهاد تبیین است و در شرایط امروز که با یک جنگ پیچیده شناختی روبه رو هستیم بسیار حائز اهمیت است.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه باید نگاه، سیره و راه و رسم شهدا به نسل جوان آینده ساز منتقل شود، تصریح کرد: دفاع مقدس، خاطرات آن و خاطرات شهدا و رزمندگان آن دوران جزو دارایی های ارزشمند ملی معنوی کشور است که باید ثبت و ضبط و با نگاه دقیق هنرمندانه بیان شود تا به روح و روان جوانان ما بنشیند تا این انتقال فرهنگی به بهترین و کام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بمباران رژیم صهیونستی نمی تواند به زیرساخت های دفاعی حماس آسیب برساند

بمباران رژیم صهیونستی نمی تواند به زیرساخت های دفاعی حماس آسیب برساند