مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 12:502023-09-29بين الملل

سازمان ملل: ارمنستان برای رفع نیازهای پناهجویان قره باغی با چالش زیادی مواجه است


کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل با بیان اینکه تا کنون 88 هزار نفر از قره باغ کوهستانی به ارمنستان پناه آورده اند تاکید کرد که دولت ایروان برای رفع نیازهای آنها با چالش هایی مواجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل اعلام کرد که تا کنون بیش از 88 هزار امنی تبار منطقه قره باغ کوهستانی را ترک کرده و وارد ارمنستان شده اند.

براساس گزارش الجزیره، کمیساریای عالی پناهندگان با اعلام این موضوع تاکید کرد که دولت ایروان برای رفع نیازهای این پناهجویان با چالشهایی مواجه است.

سخنگوی این سازمان با تاکید بر اینکه آماده مواجه شدن با 120 هزار پناهجوی ارمنی تبار از قره باغ هستیم تاکید کرد که با این حال پیش بینی دقیق تعداد پناهجویان دشوار است.

سخنگوی کمیساریای پناهندگان سازمان روز سه شنبه نگرانی خود را از انتقال حجم گسترده ای از پناهجویان از قره باغ به ارمنستان به دنبال تنشهای اخیر در این منطقه ابراز نگرانی کرده بود.

وی از همه طرفهای درگیر خواسته از غیرنظامیان محافظت کنند و به طور کامل به قوانین پناهجویی بشردوستانه بین المللی احترام بگذارند.

نیکل پاشینیان نخست وزیر ارمنستان روز گذشته در نشست هیات دولت همزمان با اعلام پایان موجودیت جمهوری خودخوانده قره باغ کوهستانی، گفت: مهاجرت ارامنه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: ارمنستان برای رفع نیازهای پناهجویان قره باغی با چالش زیادی مواجه است

سازمان ملل: ارمنستان برای رفع نیازهای پناهجویان قره باغی با چالش زیادی مواجه است