موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:252023-09-30سياسي

بهره برداری از چهار ایستگاه مترو در هفته آینده/بهره برداری از خط پرند به زودی انجام می شود


شهردار تهران با اشاره به بهره برداری از چهار ایستگاه جدید مترو در هفته آینده، از بهره برداری خط پرند در آینده نزدیک خبر داد.

- شهردار تهران با اشاره به بهره برداری از چهار ایستگاه جدید مترو در هفته آینده، از بهره برداری خط پرند در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی در آیین بهره برداری از طرح نوسازی و بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران در قالب هفتاد و چهارمین پویش امید و افتخار، گفت: امسال هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی و هفته وحدت همزمان شده است که باید ضمن گرامیداشت همه آنها بهره برداری های امروز را همزمان با آن به فال نیک گرفت.

مردم تهران در صدر مشکلات خود از آلودگی هوا و ترافیک رنج می برند.

بر همین اساس یکی از جهت گیری های اصلی در این دوره مدیریت شهری این بود که با دقت گره گشایی از این مشکلات مردم پیگیری شود.

وی افزود: در حوزه ترافیک و آلودگی هوا برای اینکه خدمت خود را به مردم به صورت تساعدی و ویژه بالا ببریم پنج راهبرد را هدف گذاری کردیم.

نخست اینکه به مناسب سازی شهر و فرهنگسازی و هوشمندسازی و همچنین ارائه خدمات به مردم تلاش کردیم تا تعداد سفر را در درون شهر کاهش دهیم.

شهردار تهران ادامه داد: در بخش دوم به این موضوع توجه شد که از طریق توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی بتوانیم نسبت به کاهش آلودگی هوا و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از چهار ایستگاه مترو در هفته آینده/بهره برداری از خط پرند به زودی انجام می شود

بهره برداری از چهار ایستگاه مترو در هفته آینده/بهره برداری از خط پرند به زودی انجام می شود