مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 19:502023-10-01سياسي

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری معرفی شد


طی مراسمی با حضور مشاور رییس سازمان بهزیستی در امور مجلس و استان ها و مسئولان استانی، مهشید سلیمانی به عنوان مدیرکل بهزیستی چهار محال و بختیاری معرفی شد.

- مهشید سلیمانی امروز، 9 مهرماه در این مراسم با بیان اینکه امیدوارم وحدت و همدلی با سازمان بهزیستی مانند سابق وجود داشته باشد، اظهار کرد: تنها جامعه هدف ما مددجویان بهزیستی نیستند، بلکه برای تمام آحاد جامعه در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سلامت اجتماعی فعالیت دارد.

سلیمانی عنوان کرد: امیدوارم تمام دستگاه های دولتی همکاری خوبی با این سازمان داشته باشند تا بتوانیم در راستای سلامت جامعه گام موثری برداریم.

مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد: سیاست ها و اهدافی که پیشرو است مانند سابق اجرا خواهد شد اما تمرکز ویژه ای بر نظارت بر مراکز و تقویت حوزه ها مدنظر است تا بتوانیم به جامعه هدفمان بیشتر خدمت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در راستای پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی بتوانیم فعالیت خوبی داشته باشیم و شاهد اضافه شدن فرزند معلولی به جامعه نباشیم و آسیب های اجتماعی در جامعه کم شود و بتوانیم آموزش و پیشگیری مورد نیاز را برای مردم به اجرا دربیاوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری معرفی شد

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری معرفی شد