مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 17:352023-09-25سياسي

معارفه مدیران جدید هلدینگ تیپیکو


جلسه شورای معاونین به همراه معارفه مدیران جدید هلدینگ تیپیکو برگزار شد یکم مهرماه 1402 جلسه معارفه مدیران جدید با حضور دکتر عطار سرپرست تیپیکو برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی تیپیکو؛ روز شنبه یکم مهرماه 1402 جلسه معارفه مدیران جدید با حضور دکتر عطار سرپرست تیپیکو  برگزار شد.

دکتر عطار طی احکام جداگانه، سرپرستان معاونت زنجیره تامین، معاونت برنامه ریزی و توسعه راهبردی و معاونت امور شرکتها و مجامع را منصوب کردند.

بر اساس این احکام؛ دکتر آرش لطفی دارای دکترای حرفه ای کسب و کار، مدیرعامل، مدیر کارخانه، مدیر ارشد عملیات و پروژه ها، مدیر برنامه ریزی و انبارها و سرممیز استانداردهای مدیریتی، به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه راهبردی شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین منصوب شد.

دکتر مسعود عابدینی دکترای تخصصی داروسازی که سابق بر این در سمت های مدیریت در حوزه دارویی و مدیریت توسعه کسب و کار و بازاریابی و فروش فعالیت داشته اند به عنوان سرپرست معاونت زنجیره تامین منصوب شد.

دکتر رضا توکلان، دارای مدرک دکترای مدیریت که سابق بر این در سمت های همچون معاونت سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار، مدیریت برنامه ریزی و مطالعات استراتژیک، منابع انسانی و بازرگانی خارجی فعالیت داشتند به عنوان سرپرست معاونت امور شرکتها و مجامع منصوب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارفه مدیران جدید هلدینگ تیپیکو

معارفه مدیران جدید هلدینگ تیپیکو