مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-17بين الملل

درخواست در لیبی برای عدم صادرات نفت و گاز به غرب در اعتراض به جنگ غزه


بزرگان و شیوخ لیبی در مخالفت با حملات رژیم صهیونیستی به غزه به سمت پالایشگاه نفت و گاز «ملیته» رفتند تا مانع صدور آنها به غرب شوند.

- بزرگان و شیوخ لیبی در مخالفت با حملات رژیم صهیونیستی به غزه به سمت پالایشگاه نفت و گاز ملیته رفتند تا مانع صدور آنها به غرب شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بزرگان و شیوخ لیبی تصمیم گرفتند امروز (سه شنبه) به سمت پالایشگاه نفت و گاز ملیته بروند تا مانع روند صادرات گاز به ایتالیا شوند؛ آنها این تصمیم را در اعتراض به موضع کشورهای غربی در قبال حملات رژیم صهیونیستی به غزه اتخاذ کرده اند.

طبق گزارش خبرگزاری فلسطینی وفا ، از آغاز نبرد طوفان الاقصی در تعدادی از شهرهای لیبی تظاهراتی در حمایت از فلسطینیان و محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه برگزار شد.

در میدان الشهداء واقع در طرابلس تظاهراتی در حمایت از مقاومت فلسطین برگزار شده بود و شرکت کنندگان در این تظاهرات حملات علیه نوار غزه را محکوم کرده بودند.

برای یازدهمین روز متوالی، تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه با بمباران شدید جنگنده ها، قایق های جنگی و توپخانه و هدف قرار دادن خانه ها، برج ها و ساختمان های مسکونی ادامه دارد، در حالیکه 64 درصد قربانیان این تجاوزات را کودکان و زنان تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست در لیبی برای عدم صادرات نفت و گاز به غرب در اعتراض به جنگ غزه

درخواست در لیبی برای عدم صادرات نفت و گاز به غرب در اعتراض به جنگ غزه