مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 11:452023-10-02سياسي

پلیس حتی با توزیع رایگان کالای قاچاق هم مخالف است/ 1402؛ سال سخت قاچاقچیان کالا


فرمانده فراجا ضمن مخالفت با توزیع کالای قاچاق حتی به شکل رایگان در میان مردم، تاکید کرد که سال 1402 سال سختی برای قاچاقچیان کالا خواهد بود.

- پلیس حتی با توزیع رایگان کالای قاچاق هم مخالف است/ 1402؛ سال سخت قاچاقچیان کالا فرمانده فراجا ضمن مخالفت با توزیع کالای قاچاق حتی به شکل رایگان در میان مردم، تاکید کرد که سال 1402 سال سختی برای قاچاقچیان کالا خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار احمدرضا رادان در مراسم امحاء کالای قاچاق که پیش از ظهر امروز در میدان تیر فراجا در کهریزک برگزار شد، گفت: جنگ با استکبار فقط محدود به چند مورد نیز و ابعاد و مختلفی دارد، این جنگ ساز و کار خود و جهاد سنگین را نیز لازم دارد.

از طرف دیگر برای انگیزه دادن به اصحاب تولید و سرمایه گذاران و حمایت از فعالان اقتصادی داخلی، مبارزه با قاچاق کالا ضروری است.

وی در مورد پدیده قاچاق کالا که مانند قاچاق موادمخدر، پدیده ای خانمان سوز است، اگر ما بیاییم و آن را فقط به دو گروه پلیس و قاچاقچیان محدود و تعریف کنیم، در واقع به بیراهه رفته ایم، چرا که این حوزه فقط مبارزه با قاچاقچیان نیست.

بلکه باید دید که پشت پرده قاچاقچیان کسانی هستند یا نه؛ اگر یکی از بعدهای جنگ ترکیبی ضربه به معیشت مردم است باید توجه کنیم بحث مبارزه با قاچاق کالا صرفا مبارزه با فرد قاچاقی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس حتی با توزیع رایگان کالای قاچاق هم مخالف است/ 1402؛ سال سخت قاچاقچیان کالا

پلیس حتی با توزیع رایگان کالای قاچاق هم مخالف است/ 1402؛ سال سخت قاچاقچیان کالا