مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-17سياسي

جامعه پردازی با محوریت مسجد، اصل اساسی در امر به معروف و نهی از منکر است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: جامعه پردازی با محوریت مسجد فصل مشترک همکاری تبلیغات اسلامی و ستاد امر به معروف و نهی منکر است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: جامعه پردازی با محوریت مسجد فصل مشترک همکاری تبلیغات اسلامی و ستاد امر به معروف و نهی منکر است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در جلسه مشترک با رییس و کارکنان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل در سخنانی گفت: همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با ستاد امر به معروف و نهی از منکر می تواند در توسعه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در جامعه تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی افزود: بنیاد هدایت اداره کل تبلیغات اسلامی با هدف ارتقای شبکه امامت در راستای تقویت علمی، توسعه فعالیت ها و برنامه ریزی در حوزه عملکرد امامان محله می تواند مساجد را در امر به معروف و نهی از منکر فعال کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل بر ضرورت کنشگری مساجد در محلات تأکید کرد و افزود: مسجد باید محور و فرمانده جریان فرهنگی در جامعه بوده و امام محله به عنوان رکن اصلی در تبیین گری با محوریت مساجد فعال باشد.

جعفرزاده با ابراز خرسندی از فعالیت شایسته امامان محله در اردبیل گفت: در استان اردبیل امامان محله با استفاده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه پردازی با محوریت مسجد، اصل اساسی در امر به معروف و نهی از منکر است

جامعه پردازی با محوریت مسجد، اصل اساسی در امر به معروف و نهی از منکر است