مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-05اجتماعي

افزایش دما در انتظار همدان


کارشناس اداره کل هواشناسی همدان از افزایش دمای هوای همدان خبر داد و گفت: طی 48 ساعت گذشته، استان میزبان بارش های پاییزی بود که بیشترین بارش ها در ایستگاه باران سنجی انوج ملایر ثبت شده است.

- روح الله زاهدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه آسمان استان از امروز تا اواسط هفته آینده قسمتی ابری و برخی از ساعات نیمه ابری است اظهار کرد: در ساعات بعدازظهر شاهد وزش باد نسبتا شدید خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه وزش باد در مناطق شرقی استان شدت بیشتری خواهد داشت گفت:  طی 48 ساعت گذشته، استان میزبان بارش های پاییزی بود که بیشترین بارش ها در ایستگاه باران سنجی انوج ملایر ثبت شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان  با تاکید بر اینکه 9 میلیمتر میزان بارش گزارش شده انوج ملایر بوده است یادآور شد: میزبان بارش های دو روز گذشته در همدان نیز سه میلیمتر بود.

وی در ادامه به تغییرات دمای هوا اشاره کرد و افزود: با وجود ابرناکی دمای های روزانه بین 2 تا چهار درجه سانتیگراد افزایش خواهد داشت.

زاهدی با بیان اینکه روز گذشته قهاوند گرم ترین مناطق استان با 24 درجه سانتیگراد گزارش شد بیان کرد: صبح امروز خنک ترین دما از ایستگاه هواشناسی گل تپه با چهار درجه سانتیگراد گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دما در انتظار همدان

افزایش دما در انتظار همدان