مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 19:052023-09-26سياسي

آیین افتتاحیه جایزه مصطفی(ص) با حضور رییس جمهور در اصفهان برگزار می شود


مدیر اجرایی پنجمین دوره اعطای جایزه بین المللی مصطفی(ص) در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از میزبانی اصفهان در جایزه بین المللی مصطفی(ص) با حضور رییس جمهوری در آیین افتتاحیه این مراسم خبر داد.

-  پژمان عقدک، مدیر اجرایی پنجمین دوره اعطای جایزه بین المللی مصطفی(ص) در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص اهداف و برنامه های این جشنواره در اصفهان اظهار داشت: جایزه مصطفی(ص) با هدف شناسایی آثار برجسته دانشمندان جهان اسلام در توسعه علم و فناوری در جهان، بعد از مطالعه علمی 300 جایزه جهانی و بررسی استانداردهای این جوایز از اوایل دهه 90 شروع به کار کرده است و به دلیل اهمیت دانش در سخنان پیامبر خاتم، مزین به نام پیامبر اکرم(ص) شده است.

وی تصریح کرد: این جایزه تاکنون چهار دوره در سال های 1394، 1396، 1398 و 1400 برگزار شده است و پنجمین دوره آن از تاریخ 7 الی 12 مهرماه به میزبانی شهر اصفهان برگزار می شود.

عقدک بیان کرد: برگزاری این رویداد به برقراری ارتباط موثر بین دانشمندان کشورهای دیگر با محققان دانشگاهی کمک کرده است و در بلند مدت به نتایج علمی و پژوهشی و نتایج فناورانه و اقتصادی منجر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین افتتاحیه جایزه مصطفی(ص) با حضور رییس جمهور در اصفهان برگزار می شود

آیین افتتاحیه جایزه مصطفی(ص) با حضور رییس جمهور در اصفهان برگزار می شود