مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 00:052023-10-06سياسي

«باران اسیدی» به فضای مجازی هم رسید!


هنگام استفاده از فضای مجازی «چتر» یادتان نرود! تقریباً همه ما شاهد سِیلی از محتواهای مختلف در اینترنت و شبکه های اجتماعی هستیم.

تشخیص دروغ، - گروه جامعه؛ خبرگزاری فارس: فکر کن، یک روز بی خبر از همه جا درست وقتی کلافه هستی و دلت کمی سرگرمی می خواهد، تلفن همراه را به دست بگیری تا فضای مجازی و شبکه های اجتماعی که در آن عضو هستی را رصد کنی.

ناگهان اما صورتت برافروخته شود، بُراق شوی و خشمگین یا کنجکاو و سردرگم! احتمالاً ویدئو یا عکسی را تماشا کرده ای یا شاید متنی را خوانده ای و صوتی را گوش داده ای که تو را به این حال انداخته است.

اولین کاری که می کنی، آن را با دنبال کنندگان و آشنایانت در فضای مجازی هم به اشتراک می گذاری بی آنکه بدانی فقط احوالت بدتر می شود.

به اشتراک گذاشتن اخبار منفی فقط حال ما را بدتر می کند وضع بدتر می شود چون معمولاً آشنایانت هم محتواهای دیگر و جدیدی که از آن ماجرا یا از آن دست به دستشان رسیده را برایت ارسال می کنند.

حالت بدتر می شود.

روی خوش ماجرا وقتی است که آنچه دیده ای از جنس محتواهای جریان ساز، سناریویی و جهت دار نباشد وگرنه که با تحلیل های صیقلی، سوگیری و اعلام موضع به صورت عامدانه مشخص و جریان سازی مطلوب تولیدکنندگان محتوا، حال روحی ات مثل تخته چوبی شناور روی موج های بلند و پی در پی می شود؛ در تلاطم و ناآر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«باران اسیدی» به فضای مجازی هم رسید!

«باران اسیدی» به فضای مجازی هم رسید!