مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-01اقتصادي

ورود 2+6 رام قطار به چرخه مترو پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، مسعود درستی اظهار کرد: - مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: در نیمه نخست امسال تعداد 12 رام قطار اورهال شده که تعمیرات اساسی و نوسازی 6 رام قطار در سه ماهه اول و 6 رام قطار در سه ماه دوم انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، مسعود درستی اظهار کرد: پروژه اورهال 29 رام قطار مترو از بهمن ماه سال 1401 کلید خورد و در قالب این پروژه در 6 ماه نخست امسال 12 رام قطار اورهال شد.

وی در ادامه گفت: در کنار این 6 رام قطار که به تازگی اورهال شده و قرار است وارد چرخه خدمات رسانی مترو شوند، 2 رام دیگر که به دلیل خرابی و نداشتن قطعات امکان سرویس دهی نداشتند و از چرخه خدمات رسانی خارج شده بودند نیز پس از تأمین قطعه، اورهال شده و وارد چرخه می شوند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه تصریح کرد: از 6 رام قطار 5 رام از مدل AC و یک رام از نوع DC پلاس است.

از این 5 رام قطار Ac اورهال شده یک رام قطار در خط 7، یک رام در خط 3، سه رام در خط 1 و یک قطار DC پلاس در خط 2 فعالیت خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 2+6 رام قطار به چرخه مترو پایتخت

ورود 2+6 رام قطار به چرخه مترو پایتخت