مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 18:302023-10-11ورزشي

جهاد دانشگاهی ساوه میزبان جشنواره غذاهای سنتی در هفته فرهنگی


همزمان با دومین روز از هفته فرهنگی شهرستان ساوه جشنواره غذای محلی و شیرینی سنتی به میزبانی جهاد دانشگاهی ساوه برگزار شد.

- ایسنا/مرکزی همزمان با دومین روز از هفته فرهنگی شهرستان ساوه جشنواره غذای محلی و شیرینی سنتی به میزبانی جهاد دانشگاهی ساوه برگزار شد.

معاون استاندار و فرماندار ساوه در این جشنواره با اشاره به اینکه هفته فرهنگی ساوه فرصتی برای معرفی توانمندی ها و ظرفیت های این شهرستان در حوزه های گوناگون است، اظهار کرد: برگزاری این جشنواره علاوه بر معرفی غذاها و شیرینی های سنتی ساوه، موجب ترویج تغذیه سالم و استفاده از غذاهای خانگی شده و نقش مهمی در شور و نشاط آفرینی جامعه دارد.

مهدی الیاسی با تقدیر از جهاد دانشگاهی ساوه به منظور برگزاری این جشنواره گفت: برگزاری این برنامه الگویی مؤثر برای عرضه توانمندی و خلاقیت های بانوان، ترویج تغذیه سالم و استفاده از غذاهای خانگی برای حفظ سلامت خانواده هاست.

وی با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی ساوه از 18 الی 25 مهرماه گفت: برنامه های متعددی برای این هفته در حوزه فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و .

تدارک دیده شده است.

مدیر مرکز آموزش عمومی و تخصصی جهاد دانشگاهی ساوه نیز شناسایی انواع خوراکی های بومی منطقه و حضور در جشنواره ها و نمایشگاه ها برای ارائه غذاهای محلی را از مهم ترین اهداف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی ساوه میزبان جشنواره غذاهای سنتی در هفته فرهنگی

جهاد دانشگاهی ساوه میزبان جشنواره غذاهای سنتی در هفته فرهنگی