مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 11:552023-10-10اقتصادي

حدود 11 هزار خانوار روستایی در استان کرمان امسال گازدار شدند


در شش ماهه نخست سال جاری قریب به 11 هزار خانوار روستایی در مناطق مختلف استان از نعمت گاز برخوردار شده اند تا گامی در جهت توسعه و ارتقاء رفاه عمومی برداشته شود.

- ایسنا/کرمان سرپرست شرکت گاز استان کرمان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری قریب به 11 هزار خانوار روستایی در مناطق مختلف استان از نعمت گاز برخوردار شده اند تا گامی در جهت توسعه و ارتقاء رفاه عمومی برداشته شود.

محمدرضا سلیمانی امروز 18 مهرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته موفق شدیم در نیمه نخست سال جاری 106 روستا که دارای قریب به 11 هزار خانوار هستند را از نعمت گاز طبیعی برخوردار کنیم.

وی افزود: در حال حاضر گازرسانی به 768 روستا در دست اجراست که روند آن از پیشرفت مطلوبی برخوردار بوده و همچنین گازرسانی به 294 روستا در مرحله انتخاب پیمانکار و بیش از 780 روستا در مرحله طراحی قرار دارد.

سلیمانی با اشاره به اینکه شرکت گاز استان کرمان برنامه های مدونی برای گازرسانی به روستاهای واجد شرایط گازرسانی در دست اقدام دارد، گفت: جای خرسندی است که تاکنون قریب به 2000 روستا با بیش از 227 هزار خانوار را به شبکه گاز در استان متصل شده است.

سرپرست شرکت گاز استان کرمان گفت: همچنین در حال حاضر گازرسانی به چهار شهر با بیش از 5000 خانوار در استان در دست اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 11 هزار خانوار روستایی در استان کرمان امسال گازدار شدند

حدود 11 هزار خانوار روستایی در استان کرمان امسال گازدار شدند