مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-06اجتماعي

ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه توقیفی در خوزستان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان از ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه توقیفی به مناسبت هفته نیروی انتظامی خبر داد.

- سرهنگ فرید کریمی زاده اظهار کرد: به پاس نکوداشت هفته انتظامی و به منظور صیانت از اموال مردم، ترخیص فوق العاده تمام وسایل نقلیه توقیفی با ایجاد تسهیلات ویژه در چارچوب مستندات قانونی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: زمان آغاز اجرای این طرح از تاریخ 15 مهرماه تا 29 مهرماه به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان در خصوص تسهیلات ترخیص وسایل نقلیه گفت: تشریفات اضافی حذف و با ثبت تقاضای ترخیص از طریق برنامه کاربردی پلیس من به صورت کاملا اینترنتی و یا مراجعه به دفتر خدمات پلیس+10 از مراجعه مکرر متقاضیان پیشگیری خواهد شد.

وی به شرایط تقسیط جرایم اشاره کرد و افزود: متقاضی می تواند صرفاً با پرداخت 50 درصد جرایم تخلفات خود نسبت به ثبت تقاضای ترخیص اقدام و به پرداخت 50 درصد باقی مانده جرایم به شکل اقساط یک ساله متعهد شود.

سرهنگ کریمی بخشودگی جرایم تاخیر در دریافت بیمه نامه شخص ثالث و تقسیط خرید بیمه را دیگر اقدام تسهیل گری پلیس به مناسبت هفته انتظامی برشمرد و گفت: همچنین هزینه پارکینگ وسایل نقلیه ای که تا قبل از سال 1399 توقیف شده بر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه توقیفی در خوزستان

ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه توقیفی در خوزستان