مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-15اجتماعي

تجلیل از 33 نفر از منتخبین جشنواره های الگوهای تدریس و دبیرخانه های برتر کشوری


در آیینی از 33 نفر از منتخبان جشنواره های الگوهای برتر تدریس و همچنین دبیرخانه های آموزشی برتر کشور با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش  استان کهگیلویه و بویراحمد، کسب این رتبه های برتر در  کشور را نشان از توانمندی و ظرفیت بالای معلمان استان دانست و گفت: این موفقیت های بزرگ حاصل اراده، دانش افزایی، تلاش و همفکری و برنامه ریزی درست و صحیح معلمان و عوامل اجرایی حوزه آموزش متوسطه استان است.

محمد جمالی آرند با بیان اینکه وضعیت روند آموزش نیاز به آسیب شناسی و برنامه ریزی اصولی دارد گفت:کمبود امکانات و تجهیزات آموزشی، نداشتن شناخت کافی و مناسب دانش آموزان و خانواده ها از هدایت درست تحصیلی فرزندان و همچنین عواملی اجرایی حوزه آموزش ادارات و مدارس و از همه مهمتر عدم هدایت تحصیلی درست و اصولی دانش آموزان از جمله دلایل پایین بودن کیفیت آموزش در استان است که با کمک خانواده ها این روند می تواند تغییر به مطلوب شود.

وی برگزاری کارگاههای آموزشی ویژه معلمان و سرگروه های آموزشی، هدایت درست تحصیلی دانش آموزان و ترغیب آنان به رشته های فنی و حرفه ای، احیا رشته های رو به زوال در استان از جمله رشته ریاضی و کار و دانش را از مهمترین اقدامات حوزه آموزش متوسطه برای ارتقا و کیفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 33 نفر از منتخبین جشنواره های الگوهای تدریس و دبیرخانه های برتر کشوری

تجلیل از 33 نفر از منتخبین جشنواره های الگوهای تدریس و دبیرخانه های برتر کشوری