مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 20:202023-10-11اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 18 پروژه طی سفر هیئت دولت به اقلید


فرماندار شهرستان اقلید از افتتاح و کلنگ زنی 18 پروژه با اعتباری بالغ بر 4000 میلیارد تومان در این شهرستان همزمان با سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان فارس خبر داد.

- ایسنا/فارس فرماندار شهرستان اقلید از افتتاح و کلنگ زنی 18 پروژه با اعتباری بالغ بر 4000 میلیارد تومان در این شهرستان همزمان با سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان فارس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرام منصوری امروز، 19 مهرماه با اشاره به دومین سفر رییس جمهور از افتتاح و کلنگ زنی 18 پروژه با اعتباری بالغ بر 4 هزار میلیارد تومان در سطح این شهرستان با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاونان آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نمایندگان دولت در اقلید خبر داد.

وی بیان کرد: افتتاح تصفیه خانه روستای شهرمیان بخش مرکزی شهرستان اقلید با ارزش 110 میلیارد از اعتبارات دولتی و اجرای 14 کیلومتر شبکه فاضلاب، افتتاح مدارس ابتدایی مسکن مهر شهر اقلید، شهید همتی شهر دژکرد، 3 کلاسه روستای پهنای بهی، 6 کلاسه شهید رحیمی شهر حسن آباد با 450 میلیارد ریال اعتبار دولتی، کلنگ زنی کارخانه یوزلاستیک آریا با هدف تولید لاستک ماشین آلات سنگین و تسمه نقاله با ارزش 3500 میلیارد تومان و سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهر اقلید منطقه طغر، از جمله پروژه هایی است که در این سفر مورد توجه قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 18 پروژه طی سفر هیئت دولت به اقلید

افتتاح و کلنگ زنی 18 پروژه طی سفر هیئت دولت به اقلید