مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 16:202023-10-12اقتصادي

معاون استاندار کهگیلویه بویراحمد چه نمره ای به بانک ها در طرح نهضت ملی مسکن داد؟


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: عملکرد برخی بانک ها در پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن بسیار ضعیف است - گزارش روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، علی محمد روستا روز پنجشنبه در نشست شورای مسکن استان با اشاره به اینکه بر حسب نیاز هر دو هفته جلسه شورای مسکن در سطح استان برگزار می شود، گفت: در قالب مسکن حمایتی، جوانی جمعیت، خود مالکی و پیمانکاری واحدهایی در سطح استان در دست احداث است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بیان کرد: در شهر دهدشت طرح نهضت ملی با یک هزار و 10 واحد و گچساران با 288 واحد در حال احداث بوده و پیشرفت خوبی دارد اما این واحدها مشکل آب و برق دارند که در جلسه قبل دستگاه های مربوطه مکلف به رفع این مشکل شدند.

وی عنوان کرد: هم اکنون مشکل آب و برق 288 واحدی طرح نهضت ملی مسکن رفع شده اما این مشکل در یک هزار و 10 واحدی دهدشت همچنان وجود دارد که راه و شهرسازی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دستگاه ها مربوطه سهم یک سوم خود را در این زمینه پرداخت کرده و تعهدات خود را با برآورد هزینه انجام دهند.

روستا بیان کرد: برخی از بانک ها اعلام کردند که شعب مرکزی آنها هیچ تعهدی در طرح نهضت ملی مسکن برای آنها ایجاد نکرده و نمی توانند در این حوزه ورود کنند و در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی و بخش کشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار کهگیلویه بویراحمد چه نمره ای به بانک ها در طرح نهضت ملی مسکن داد؟

معاون استاندار کهگیلویه بویراحمد چه نمره ای به بانک ها در طرح نهضت ملی مسکن داد؟