مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 08:152023-10-08سياسي

تقدیر وزیر کشور ایران از مهمان نوازی اربعینی در دیدار با همتای عراقی


وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در دیدار با همتای عراقی خود از مجموعه اقدامات ملت و دولت عراق درآیین اربعین حسینی (ع) امسال تقدیر کرد.

- وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در دیدار با همتای عراقی خود از مجموعه اقدامات ملت و دولت عراق درآیین اربعین حسینی (ع) امسال تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور ایران و عبدالامیر الشمَّری وزیر کشور عراق دیدار و گفت وگوی صمیمانه ای را در تهران برگزار کردند و در این دیدار وزیران کشور ایران و عراق در مورد مسایل دوجانبه و همچنین تحولات مهم منطقه ای و بین المللی تبادل نظر داشتند.

در این نشست وحیدی از مجموعه اقدامات و تلاش های صورت گرفته توسط دولت و همچنین مهمان نوازی گرم ملت عراق از زایران اباعبدالحسین (ع) تقدیر وتشکر و خطاب به همتای عراقی خود اظهار کرد: اکثر زوار ایرانی از اقدامات اربعینی دولت و مردم عراق راضی هستند.

وزیر کشور عراق هم متقابلا با بیان این که ما به وظیفه خود در خدمت رسانی به زایران اربعین عمل کردیم و خوشحالیم که موجب آسایش زوار را فراهم ساختیم ادامه داد: دولت و ملت عراق بسیار خرسند هستند که میزبان زوار عتبات عالیات به ویژه میلیون های زایر ایرانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر وزیر کشور ایران از مهمان نوازی اربعینی در دیدار با همتای عراقی

تقدیر وزیر کشور ایران از مهمان نوازی اربعینی در دیدار با همتای عراقی