مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:202023-10-07دانش

7 اکتبر، به نام «روز علم و فناوری ایران و مالزی» نام گذاری شود


رایزن علمی و پژوهشی کشور ایران در جنوب شرقی آسیا و اقیانوسیه گفت: مایل هستم روز 7 اکتبر را به عنوان «روز علم و فناوری ایران و مالزی» پیشنهاد کنم.

- 7 اکتبر، به نام روز علم و فناوری ایران و مالزی نام گذاری شود ایسنا/اصفهان رایزن علمی و پژوهشی کشور ایران در جنوب شرقی آسیا و اقیانوسیه گفت: مایل هستم روز 7 اکتبر را به عنوان روز علم و فناوری ایران و مالزی پیشنهاد کنم.

از این به بعد در این روز رویدادها و اتفاق های مهمی را در حوزه علم و فناوری و در رابطه با موسسات و دانشگاه ها پایه گذاری خواهیم کرد.

  در جلسه ای که امروز 15 مهر ماه، میان اساتید، پژوهشگران و رییس و معاونان دانشگاه اصفهان با هیئتی از وزارت آموزش عالی کشور مالزی برگزار شد، محسن صراف، رایزن علمی و پژوهشی کشور ایران در جنوب شرقی آسیا و اقیانوسیه، اظهار کرد: امضای تفاهم نامه ها فرصتی میان دو کشور ایران و مالزی است، امیدوار هستیم امروز نقطه عطف و شروعی برای همکاری های بین المللی و اثرگذار برای دو کشور ایران و مالزی باشد.

بر اساس شناختی که من از کشور مالزی دارم و نیز بر اساس شناخت ظرفیت های علمی این دو کشور، این اطمینان را دارم که به زودی اتفاق های مهمی در حوزه علم، فناوری و تکنولوژی دو کشور رخ خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 اکتبر، به نام «روز علم و فناوری ایران و مالزی» نام گذاری شود

7 اکتبر، به نام «روز علم و فناوری ایران و مالزی» نام گذاری شود