مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 10:552023-09-30حوادث

کشف 30 هزار قلم داروی تاریخ گذشته از دارو فروش اینستاگرامی


رییس پلیس فتا پایتخت از دستگیری دارو فروش اینستاگرامی خبر داد که داروهای تاریخ گذشته را تحت عنوان داروهای کمیاب عرضه می کرد.

- سرهنگ داود معظمی گودرزی رییس پلیس فتا پایتخت در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز در فضای مجازی خبر داد و گفت: از متهم دستگیر شده بیش از 30 هزار قلم انواع داروی کمیاب و غیرقابل مصرف کشف شد که تاریخ انقضاء آنها مربوط به 5 سال قبل است.

 رییس پلیس فتا پایتخت در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با فروشندگان غیرمجاز دارو در فضای مجازی طی رصد و پایش صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا یک صفحه اینستاگرامی با بیش از 80 هزار دنبال کننده که اقدام به فروش انواع داروی نایاب و کمیاب می کرد مشاهده شد.

وی افزود: در ادامه افسران سایبری پلیس فتا پایتخت اقدامات ویژه خود را آغاز کرده و پس از تحقیقات فنی و پلیسی موفق شدند رد پای مجرم را در فضای مجازی به دست بیاورند.

گودرزی خاطرنشان کرد: بعد از شناسایی متهم پرونده وارد فاز عملیاتی شد و پس از تشریفات قضایی مجرم در محل اختفای خود در یکی از مناطق حاشیه تهران دستگیر و بیش از 30 هزار قلم انواع داروی کمیاب از وی کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 30 هزار قلم داروی تاریخ گذشته از دارو فروش اینستاگرامی

کشف 30 هزار قلم داروی تاریخ گذشته از دارو فروش اینستاگرامی