مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-04سياسي

درمانگاه محله سلطان امیراحمد کاشان دارای ارزش تاریخی نبود


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان گفت: درمانگاه محله سلطان امیراحمد که در اواخر دوره پهلوی دوم ساخته شده در فهرست میراث فرهنگی ثبت نبوده و در زمره بناهای واجد نگهداری و ارزشمند تاریخی تلقی نمی شود.

- درمانگاه محله "سلطان امیراحمد" کاشان دارای ارزش تاریخی نبود ایسنا/اصفهان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان گفت: درمانگاه محله سلطان امیراحمد که در اواخر دوره پهلوی دوم ساخته شده در فهرست میراث فرهنگی ثبت نبوده و در زمره بناهای واجد نگهداری و ارزشمند تاریخی تلقی نمی شود.

احمد دانایی نیا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح بهسازی مرکز محله سلطان امیراحمد و خیابان علوی پس از چند نشست با شهردار کاشان و طراح این پروژه که از طراحان و معماران برجسته شهرستان و کشور محسوب می شود در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با وجود ظرفیت های غنی گردشگری، از نظر زیرساختی نیازمند تلاش و فعالیت بیشتر هستیم و ارتقای زیرساخت ها، جز با تعامل، همکاری و برنامه ریزی مدون و مشخص قابل تحقق نیست.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان، تأکید کرد: محور خیابان علوی یکی از زیباترین و بی نظیرترین مسیرهای تاریخی دنیا به شمار می رود و متأسفانه آنچنان که شایسته بوده این محور در گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانگاه محله سلطان امیراحمد کاشان دارای ارزش تاریخی نبود

درمانگاه محله سلطان امیراحمد کاشان دارای ارزش تاریخی نبود