مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 12:312023-10-11سياسي

تسهیلات بنیاد مسکن برای ساخت خانه ویلایی در روستاها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین حسین روحانی نژاد امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار داشت: بار زیادی از نهضت ملی مسکن در کشور روی دوش بنیاد مسکن است و این نهاد به خوبی از عهده ساخت این 400 هزار واحد برآمده و به موقع تحویل می دهد.

  وی با بیان اینکه تحولات بزرگی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال انجام است، افزود: بنیاد آماده واگذاری یک میلیون قطعه زمین برای ساخت و ساز در روستاهاست که 500 هزار قطعه امسال و 500 هزار قطعه نیز در سال 1403 واگذار خواهد شد.

  نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد: علاقمندان به ساخت خانه در چهارچوب نهضت ملی مسکن در روستاها می توانند با دریافت زمین 200 تا 250 متری و تسهیلات قرض الحسنه 350 میلیون تومانی از بنیاد مسکن، خانه های ویلایی در روستاها بسازند.

تجربه موفق همکاری بنیاد مسکن و کمیته امداد در محرومیت زدایی روستایی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه بنیاد مسکن منشا تحولات خوبی در استان بوده است گفت: هر جا که مردم نیاز داشتند، بنیاد مسکن حضور یافته و مشکلات را حل کرده است.

  حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: زلزله میانه و سراب یکی از مصادیق خدمت بی منت بنیاد مسکن در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات بنیاد مسکن برای ساخت خانه ویلایی در روستاها

تسهیلات بنیاد مسکن برای ساخت خانه ویلایی در روستاها