مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 15:352023-10-13سياسي

امام جمعه گچساران در خطبه آخر چه گفت؟


امام جمعه گچساران در خطبه آخر در خصوص مسائل مختلف سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران؛ حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: طبق روایتی از امیرالمومنین علیه السلام انسان عاقل آینده دنیا را محکوم به فنا می بیند پس می تواند راه سعادت حقیقی و کسب رضای خداوند را داشته باشد و از عمر دنیایی اش توشه ای برای آخرتش برگیرد.

وی افزود: انسان عاقل در محضر پروردگار سرفراز است و انسانی که از راه حق چیزی بدست آورده و در راه حق نیزصرف کرده است درفردای قیامت شادمان و آبرومند خواهد بود، بنابراین انسان آینده نگر دنیا را همچون زندان می بیند در مقابل آخرت که نهایتا در محضر پروردگار سرافکنده نباشد.

امام جمعه گچساران گفت: خداوند عنایت فرمودند و پیروزی بزرگی برای اسلام ومسلمین درعالم توسط جوانان فلسطینی رقم خورد،اندیشه و تفکر انقلاب اسلامی در عالم شناخته و صادر شد و درنتیجه  الگویی بی بدیل برای کشورهای منطقه و آزادی خواه جهان شد.

حجت الاسلام حجازی اظهار کرد: جبهه مقاومت با رشادت های سردار سلیمانی شکل گرفت و امروز ملت فلسطین توانمند و قدرتمند شده است و رژیم صهیونیستی روز به روز به ورطه نابودی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه گچساران در خطبه آخر چه گفت؟

امام جمعه گچساران در خطبه آخر چه گفت؟