مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 14:452023-09-28سياسي

حداد عادل: در مجلس دوازهم باید به دنبال شناسایی همه ظرفیت های جبهه انقلاب باشیم


حدادعادل با اشاره به اینکه ما در مجلس دوازهم باید به دنبال شناسایی و استفاده از همه ظرفیت های جبهه انقلاب باشیم خاطرنشان کرد: تاکید ما تمرکز بر سه اصل کلیدی کارآمدی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس نشست کمیته تعیین مدل انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای اتقلاب با حضور اعضای حقیقی و حقوقی عضو کارگروه برگزار شد.

در ابتدای این نشست که به ریاست حداد عادل رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد، وی در خصوص اهمیت انتخابات اسفندماه نکاتی را مطرح نمود و گفت: ما باید از تجارب دوره های قبلی استفاده کرده و ضمن تلاش برای تقویت نقاط قوت و برطرف نمودن نقاط ضعف، شاخص های دقیقی برای انتخاب کاندیداها تدوین کنیم.

حدادعادل با اشاره به اینکه ما در مجلس دوازهم باید به دنبال شناسایی و استفاده از همه ظرفیت های جبهه انقلاب باشیم خاطرنشان کرد: تاکید ما تمرکز بر سه اصل کلیدی کارآمدی، عقلانیت و انقلابی بودن در معرفی نامزدها است.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در این جلسه با اشاره به گزارشات کارگروه نظارت و ارزیابی شورای ائتلاف درباره عملکرد نمایندگان طی دوره یازدهم گفت: اگر کسانی در این ارزیابی نمره قابل قبول کسب نکنند، امکان حضور مجدد در لیست شورای ائتلاف را نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداد عادل: در مجلس دوازهم باید به دنبال شناسایی همه ظرفیت های جبهه انقلاب باشیم

حداد عادل: در مجلس دوازهم باید به دنبال شناسایی همه ظرفیت های جبهه انقلاب باشیم