مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 00:002023-09-24سياسي

جوانان عراقی به دنبال آثار امام خمینی در نمایشگاه کتاب بغداد+تصاویر


روز سوم نمایشگاه کتاب بغداد با آثاری از امام خمینی، شهید سیدمرتضی آوینی، ابوالقاسم فردوسی، رضا امیرخانی، محمدرضا بایرامی، اکرم اسلامی و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی گروه کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس به بغداد، روز سوم با تعدادی از غرفه ها مواجه شدم که کم و بیش آثار متفکران ایرانی را موجود داشتند؛ البته نسبتش بسیار اندک بود.

اما همین اندک هم خوشحال کننده است که آثاری از امام خمینی(ره)، آیت الله خامنه ای، شهید سیدمرتضی آوینی، حجت الاسلام ری شهری، شهید مصطفی چمران، شهید مطهری و علی شریعتی را ناشران عرب زبان ترجمه کرده و به مخاطبان عرضه می کنند.

در غرفه انتشارات التنوع الثقافی، اثری از امام خمینی را دیدم که چاپ اول و دومش در سال های 1979 بود و الان در نمایشگاه کتاب بغداد 44 ساله است! حاج عصام نعمه، مدیر غرفه دارالمعارف الاسلامیه و الثقافیه می گوید که بسیاری از نوجوانان و جوانان عراقی در این چند روز گذشته از نمایشگاه به دنبال آثار امام خمینی(ره) هستند که برای ما جالب است.

آثاری هم از ادبیات داستانی و دفاع مقدس در این نمایشگاه موجود است.

در یکی از غرفه ها من او و داستان سیستان رضا امیرخانی، آنک آن یتیم نظرکرده محمدرضا سرشار، خاطرات سفیر نیلوفر شادمهری، حسین پسر غلام حسین، سرباز کوچک امام و سلام بر ابراهیم، ساجی، خاطرات عزت شاهی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان عراقی به دنبال آثار امام خمینی در نمایشگاه کتاب بغداد+تصاویر

جوانان عراقی به دنبال آثار امام خمینی در نمایشگاه کتاب بغداد+تصاویر