مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 19:252023-10-12سياسي

برج علم و فناوری استان فارس افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از استانداری استان فارس، احداث برج پارک علم و فناوری که از مصوبات سفر اول رییس جمهور به استان فارس بوده است، امروز (پنجشنبه ) در پارک علم و فناوری استان فارس گشایش یافت.

روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری در حاشیه این مراسم گفت: پارک های علم و فناوری که اقدامات خوبی انجام دهند ؛ خودشان و شرکت های مستقر در آنان از حمایت برخوردار می شوند.

وی به حمایت های معاونت علمی ریاست جمهوری در خصوص احداث این پروژه اشاره کرد و دافزود:این پروژه در پارک علم و فناوری استان فارس از 10 سال پیش آغاز شده بود که با پیگیری های رییس پارک و اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به سرانجام رسید.

رییس بنیاد ملی نخبگان همچنین اظهار داشت: در معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و وزارت علوم یک قاعده کاملاً همسو وجود دارد که پارک هایی که با دقت کار را شایسته جلو می برند و شرکت های خوب مستقر می کنند، هم خود پارک و هم شرکت های مستقر در آن را حمایت می کنیم.

دهقانی فیروزآبادی به ظرفیت های استان فارس اشاره و تصریح کرد: استان فارس از نظر ظرفیت ها و استعدادهای علمی و فناوری جای توسعه فراوانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برج علم و فناوری استان فارس افتتاح شد

برج علم و فناوری استان فارس افتتاح شد